7

تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فرهنگی‌هنری «فرفره»

  • کد خبر : 1235
  • 29 آبان 1401 - 9:16
تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فرهنگی‌هنری «فرفره»
مهلت ارائه آثار به دبیرخانه جشنواره فرهنگی‌هنری فرفره، به مدت یک هفته دیگر (تا هفتم آذرماه) تمدید شد.

به گزارش جشنواره فرهنگی هنری فرفره، سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس شورای سیاست‌گذاری این جشنواره، بیان کرد: با توجه به اعلام قبلی جشنواره درباره تمدید مهلت ارسال آثار تا 29آبان‌ماه که مصادف با روز جهانی کودک است، درپی تقاضای علاقه‌مندان و استقبال از این رویداد فرهنگی‌هنری، بنا شد تا مهلت ارسال آثار به مدت یک هفته دیگر تمدید شود.

او ادامه داد: بدین ترتیب، کودکان، نوجوانان و علاقه‌مندان شرکت در این جشنواره حداکثر تا هفتم آذرماه فرصت دارند تا آثارشان را به دبیرخانه ارسال کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره فرهنگی‌هنری فرفره درباره علت تمدید مجدد مهلت ارسال آثار توضیح داد: با توجه به حجم بالای تماس‌های دریافتی و تقاضای علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد تصمیم بر آن شد که فقط برای یک هفته دیگر مهلت ارسال آثار تمدید شود. یکی از دلایل تقاضای شرکت‌کنندگان برای داشتن زمان بیشتر، بروز مشکلاتی در اینترنت محل سکونتشان بود زیرا باید تصویر آثار نقاشی و فایل word داستان‌های‌کوتاه در سایت جشنواره بارگزاری شود.

کاظمی‌دینان با تاکید بر اینکه “تاکنون بیش از هزار و 200 نفر از تمام نقاط ایران در این جشنواره شرکت کرده‌اند” تصریح کرد: علاوه بر موارد ذکر شده، با توجه به اینکه این جشنواره در سطح ملی برگزار می‌شود، دسترسی به بسترهای اینترنتی در برخی نقاط سخت‌تر است. با این اوصاف جهت ایجاد برابری بیشتر برای تمام کودکان و نوجوانان کشور این تصمیم گرفته شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره «فرفره» در پایان گفت: از تمامی مربیان، اولیای تربیتی، خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان در هر سطح و حرفه‌ای دعوت می‌شود تا در این جشنواره شرکت کنند و آثارشان در دو بخش نقاشی و داستان کوتاه با موضوع محوری «مخاطره‌ها و بحران‌ها» برای دبیرخانه این رویداد ارسال کنند. همچنین به زودی داوران این جشنواره نیز که از افراد شناخته شده و تاثیرگذار در حوزه ادبیات و تصویرگری کودک و نوجوان هستند، معرفی خواهند شد.

به گزارش روابط‌عمومی جشنواره فرفره، موضوعات و محورهای این دوره جشنواره شامل: آمادگی در برابر بلایای طبیعی: سیل، زلزله و…، آمادگی در بحران و بلایای انسان ساخت: تصادفات، جنگ و فروریختن ساختمان‌ها و…، آمادگی در بحران‌های سلامتی: همه‌گیری کووید 19(کرونا)، آبله، وبا، آنفولانزا و…، آمادگی در بحران تغییرات اقلیمی: خشکسالی، پدیده گرد و غبار، گرمایش زمین، کم‌آبی و… می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند از میان این موارد موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنند.

دومین جشنواره فرهنگی‌هنری «فرفره» با محوریت موضوعی «کودکان و مقابله با مخاطره‌ها و بحران‌ها» و با حمایت و همراهی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و دیگر موسسات و انجمن‌های فرهنگی و اقتصادی برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی WWW.CAPF.IR بارگذاری و ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر ‌می‌توانید با دبیرخانه به شماره 02188356120 تماس بگیرید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://capf.ir/?p=1235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
برچسب ها