10

بانک تجارت حامی دومین جشنواره فرهنگی هنری فرفره

  • کد خبر : 1281
  • 04 بهمن 1401 - 15:28
بانک تجارت حامی دومین جشنواره فرهنگی هنری فرفره
در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی و همچنین آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی برای مقابله با مخاطرات و بحران‌ها، بانک تجارت حامی دومین جشنواره فرهنگی هنری فرفره شد.

به گزارش دبیرخانه، دومین دوره جشنواره فرهنگی هنری فرفره با محوریت موضوعی «کودکان و نوجوانان و مقابله با مخاطرات و بحران‌ها» با همراهی باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران در دو رشته نقاشی و داستان‌کوتاه برای کودکان و نوجوانان برگزار شد.

این رویداد که با همراهی ماهنامه «قلک» با هدف آموزش، لزوم توجه و آگاهی بخشی نسبت به موضوعات روز جامعه، سبک زندگی و تاثیر آن بر کودکان و نوجوان برگزار شده، در دومین دوره محوریت موضوعی خود را به ترویج و آموزش مفهوم آمادگی در مخاطرات و بحران اختصاص داده است.

هر سازمان در مواجهه با جامعه مسئولیتی بر عهده دارد. ماهیت مسئولیت اجتماعی در کمک ‌رساندن و ایفای نقش موثر نسبت به جامعه تعریف می‌شود و بهتر است تا سازمان‌ها، تخصص یا فعالیت خود را در راستای ایفای تعهدات اجتماعی به کار گیرند.

برای نیل به این مقصود حضور و حمایت مادی و معنوی موسسات، نهادها، شرکت‌ها و… از این رویداد می‌تواند قدمی موثر برای بهبود سبک زندگی، افزایش آگاهی و اطلاع رسانی و ایجاد انگیزه فعالیت‌ در دوران بحران‌های مختلف زیست‌محیطی و اجتماعی به ویژه برای کودکان و نوجوانان شود.

از همین رو، بانک تجارت طی سال‌های اخیر کوشیده ضمن رعایت اصول اخلاق‌ حرفه‌ای، به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کند. این بانک با تطبیق مسئولیت‌های اجتماعی خود با اتفاقات روز جامعه گام مهمی در آگاهی بخشی جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان برداشته است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://capf.ir/?p=1281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
برچسب ها