37

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فرهنگی‌هنری «فرفره»

  • کد خبر : 889
  • 02 اسفند 1399 - 10:52
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فرهنگی‌هنری «فرفره»
مهلت ارائه آثار به دبیرخانه جشنواره فرهنگی‌هنری فرفره، با توجه به استقبال و تقاضای علاقه‌مندان، تا 20فروردین‌ماه 1400 تمدید شد.

سیدغلامرضا کاظمی‌دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره فرهنگی‌هنری فرفره بیان کرد: درپی تقاضای علاقه‌مندان شرکت در این جشنواره و استقبال از این رویداد فرهنگی‌هنری و همچنین ضمن تماس‌های شفاهی و مکتوب برای تمدید مهلت ارسال آثار، شورای سیاستگذاری جشنواره «فرفره» با تمدید مهلت ثبت‌نام و ارائه‌ آثار به دبیرخانه موافقت کرد.

او ادامه داد: شورای سیاست‌گذاری جشنواره «فرفره» با بررسی علل مطرح شدن این تقاضاها که تقارن مهلت تحویل آثار با امتحانات مدارس، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش‌عالی و حضور هنرمندان و نویسندگان در جشنواره‌های متعدد و همچنین استقبال متقاضیان بیان شده، با تمدید مهلت تحویل آثار تا 20فروردین‌‌ماه موافقت کرد.

مشاور دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو با تاکید بر اینکه تاکنون آثار بسیاری از سراسر نقاط ایران برای دبیرخانه جشنواره ارسال شده، گفت: باوجود تصمیم جشنواره مبنی بر عدم تمدید زمان ارسال آثار به دلیل انجام به موقع داوری‌ها، به‌دلیل درخواست علاقه‌مندان و رعایت حقوق متقاضیان مهلت ارسال آثار تا 20فروردین ماه تمدید شد تا شرکت‌کنندگان بتوانند از فرصت تعطیلات دوهفته‌ای نوروز نیز استفاده کرده و آثارشان را در چهار بخش عکاسی، نقاشی، شعر و داستان برای جشنواره ارسال کنند.

کاظمی‌دینان در ادامه تصریح کرد: امید است جشنواره فرهنگی‌هنری «فرفره» که با محوریت موضوعی «کودکان و دوران کرونایی» و با حمایت و همکاری موسسات فرهنگی و اقتصادی مانند بانک سامان، بانک سینا، بیمه تعاون و شرکت تیپاکس برگزار می‌شود، راهی باشد برای توجه بیشتر به تاثیرات ویروس کرونا بر جامعه، به ویژه زندگی و رشد اجتماعی کودکان و نوجوانان.

رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره «فرفره» در پایان گفت: بدین منظور مجددا از تمامی هنرمندان، اولیای تربیتی، مربیان، پژوهشگران و همچنین تمامی خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان در هر سطح و حرفه‌ای دعوت می‌شود تا در این جشنواره شرکت کنند و آثار و مطالعاتشان با موضوع محوری «کرونا» برای دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی جشنواره فرفره، داوری اولین دوره این رویداد را فریدون عموزاده خلیلی – نویسنده، پژوهش گر، روزنامه‌نگار-، معصومه یزدانی –  نویسنده، سردبیر ماهنامه قلک، عضو انجمن نویسندگان- ، علی خانجانی – نویسنده و پژوهش‌گر- ، علیرضا کریمی‌صارمی – عکاس و استاد دانشگاه، زهرا موسوی – شاعر، نویسنده، کارشناس شعر ماهنامه قلک – و هدی حدادی – تصویرگر کتاب‌های کودک و نوجوان، نویسنده و شاعر، تشکیل می‌دهند.

سیدغلامرضا کاظمی‌دینان (مشاور دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو)، محمود ترابیان (مدرس علوم ارتباطات، نویسنده و مدیر روابط‌عمومی)، محسن حموله (مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان) و بهنام تقی‌پور (مدیر مسئول ماهنامه قلک) اعضای شورای سیاست‌گذاری اولین جشنواره فرهنگی هنری «فرفره» را تشکیل می‌دهند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به ایمیل دبیرخانه جشنواره به آدرس modir@capf.ir ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر نیز ‌می‌توانید به سایت این جشنواره به نشانی  WWW.CAPF.IR مراجعه کنید یا با دبیرخانه به شماره 02188356120 تماس بگیرید.

لینک کوتاه : https://capf.ir/?p=889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
برچسب ها