30

انتشار مجموعه کتاب آموزش مقابله‌ کودکان با ویروس کرونا

  • کد خبر : 655
  • 09 دی 1399 - 13:59
انتشار مجموعه کتاب آموزش مقابله‌ کودکان با ویروس کرونا
مجموعه چهار جلدی آموزش مقابله‌ی کودکان با ویروس کرونا توسط انتشارات زرافه (دپارتمان کودک انتشارات سیمای شرق) منتشر شد.

 به گزارش روابط‌عمومی جشنواره فرفره به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق، کتاب‌های «عروس داماد ماسکی»، «مراقب باشید کوویج‌تان نوزده نشود»، «کلاغه به خونه‌ش نرسید» و «شستن دست» با موضوع آموزش راه‌های پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به کودکان توسط دپارتمان کودک انتشارات سیمای شرق (کتاب‌های زرافه) برای گروه سنی ب (۳+ سال) در قالب داستان طنز و شعر، منتشر و روانه بازار نشر شد.

علاقه‌مندان می‌توانند به منظور تهیه مجموعه کامل و یا هر یک از کتاب‌ها با شماره تلفن ۸۸۳۵۶۴۳۶ (پخش مدادآبی) تماس حاصل فرمایند.

در پایان برای آشنایی بیشتر با محتوای هر یک از این کتاب‌ها به خلاصه کوتاهی از آن‌ها اشاره شده است؛

در کتاب شعر «عروس داماد ماسکی» نوشته زهرا موسوی و تصویرگری میثم موسوی با داستان عروسی کلاغه‌ و غاز‌ مهربونی همراه می‌شویم و می‌بینیم که برگزاری عروسی و مهمانی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند چه مشکلاتی را به وجود بیاورد.

کتاب «کلاغه‌ به خونه‌اش نرسید» نوشته زهرا موسوی و تصویرگری فاطمه زمانه‌رو در قالب شعر، داستان یک کلاغ و دوستانش‌ را روایت می‌کند که اصلا به نکات بهداشتی اعتقادی ندارند و دردسرهایی‌ که برایشان ایجاد می‌شود را دنبال می‌کنیم.

در کتاب داستان «مراقب باشید کوویج‌تان‌ نوزده نشود!» به نویسندگی نسترن فتحی و تصویرگری میثم موسوی ماجرای دو خرگوش به نام‌های بیجو‌ و جیبو‌ را دنبال می‌کنیم که یکی از دوستان‌شان کرونا گرفته و باید قرنطینه شوند.

در چهارمین کتاب این مجموعه یعنی «شستن دست» که به نویسندگی شهرام شفیعی و تصویرگری سام سلماسی‌ منتشر شده است، تلاش شده تا به صورت طنز‌ و شوخی روش صحیح شستن دست‌ها که از اصلی‌ترین راه‌های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است به کودکان آموزش داده شود.

لینک کوتاه : https://capf.ir/?p=655
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق
  • 1940 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
برچسب ها