11
کتاب‌های زرافه منتشر کرد:

کتاب «اولین پرواز مل» تجربه اولین پرواز و سقوط یک پرنده کوچک

  • کد خبر : 1083
  • 16 شهریور 1401 - 8:31
کتاب «اولین پرواز مل» تجربه اولین پرواز و سقوط یک پرنده کوچک
کتاب تصویری «اولین پرواز مل» نوشته کورِی تِیبِر و ترجمه معصومه نفیسی توسط کتاب‌های زرافه (دپارتمان کودک و نوجوان انتشارات سیمای‌ شرق) روانه بازار نشر شد.

به گزارش جشنواره فرهنگی هنری فرفره، به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق، کتاب «اولین پرواز مل» به نویسندگی و تصویرگری کورِی تِیبِر و ترجمه معصومه نفیسی، در 44 صفحه و قطع وزیری برای گروه سنی بالای سه سال منتشر شد.

«اولین پرواز مل» داستانی خلاقانه و لطیف درباره پرنده‌ای کوچک و شجاع از نویسنده‌ای محبوب است که کتاب‌های تصویری‌اش تاکنون برنده چند جایزه بین‌المللی شده است. این کتاب همراه با داستانی هیجان‌انگیز، تصاویری جذاب و با لحنی لطیف و کودکانه به صورت غیرمستقیم به نترسیدن برای برداشتن اولین گام‌ها و تلاش برای موفقیت می‌پردازد.

از نکات ویژه این کتاب شیوه طراحی و تصویرگری آن است. در واقع این کتاب به نحوی طراحی شده که کودک همراه با کاراکتر اصلی داستان که می‌خواهد اولین پرواز خود را تجربه کند، ابتدا حرکت به سمت پایین را دنبال می‌کند و سپس در میانه داستان با چرخاندن 180درجه‌ای کتاب با پرنده کوچک اوج می‌گیرد و پرواز می‌کند.

همانطور که در خلاصه پشت جلد کتاب آمده است: “گاهی وقت‌ها ممکن است از بالا سقوط کنید به پایین، قبل از این که یاد بگیرید پرواز کنید به بالا”، نویسنده در این کتاب تلاش کرده تا به طور غیرمستقیم و ضمنی به طرح موضوعات مهم تربیتی کودک بپردازد.

کورِی تِیبِر نویسنده و تصویرگر این کتاب، از هنرمندان مطرح آمریکایی است و تاکنون جوایز متعددی برای نگارش و تصویرگری کتاب‌هایش دریافت کرده است.

معصومه نفیسی از مترجمان شناخته شده ادبیات حوزه کودک و نوجوان، این کتاب را به کودکان ایران تقدیم کرده و در ابتدای کتاب نوشته است: برای کودکان سرزمینم، پر پرواز آرزو دارم… .

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب‌‌های زرافه با پخش مدادآبی به شماره 02188356436 تماس بگیرند. همچنین این انتشارات به جهت سهولت در دسترسی به آثار این نشر امکان دانلود کتاب‌های خود را به صورت الکترونیکی از طریق پلتفرم‌های کتابخوان فراهم کرده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://capf.ir/?p=1083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
برچسب ها