10
کتاب‌های زرافه منتشر کرد:

چطور از دست یک هیولا خلاص شویم/ کتابی برای خواهر برادرهای بزرگتر

  • کد خبر : 1183
  • 30 شهریور 1401 - 9:36
چطور از دست یک هیولا خلاص شویم/ کتابی برای خواهر برادرهای بزرگتر
کتاب تصویری «چطور از دست یک هیولا خلاص شویم» به نویسندگی شارلوت اُفسِی و ترجمه نازنین سودعلیزاده که با مضمونی طنز به واکنش خواهر، برادرهای بزرگتر به حضور فرزندان جدید خانواده می‌پردازد، توسط «کتاب‌های زرافه» روانه بازار نشر شد.

به گزارش جشنواره فرهنگی هنری فرفره، به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق، کتاب «چطور از دست یک هیولا خلاص شویم» در 32صفحه تلاش دارد تا با داستانی روان و تصاویری جذاب، برداشتی طنزآمیز از واکنش‌ خواهر و برادرهای بزرگتر به آمدن فرزندان جدید در خانه داشته باشد و فضای جالبی از روابط خواهر و برادری را نشان ‌دهد.

در خلاصه داستان این کتاب آمده است: «یک داستان بامزه در مورد ورود هیولاهای کوچولو به خانه و واکنش خواهر برادرهای بزرگتر به حضور این تازه‌واردها.» اگر بزرگترهای شما یک هیولای کوچک را به خانه آوردند، وحشت نکنید. فقط آن را پس بفرست! دختر کوچولو باورش نمی‌شود که پدر و مادرش یک هیولای نق‌نقوی، بدبوی، خودشیرین را به خانه آورده‌اند. پس نقشه‌ای می‌کشد تا از دست هیولا خلاص شود و او را بفرستد به همان جایی که ازش آمده. اما همه چیز طبق نقشه پیش نمی‌رود!

در این داستان، نویسنده تلاش کرده تا نکاتی مانند به اشتراک‌گذاری، شفقت و عشق به یکی از اعضای جدید خانواده را به صورت غیرمستقیم آموزش دهد. در واقع می‌توان گفت هر خواهر و برادر بزرگتری احساس دختر کوچولوی این کتاب را در زمانی تجربه کرده‌اند و این موضوع نشان می‌دهد که این داستان تصدیق شیرین و خنده‌دار یک احساس جهانی است و یادآوری می‌کند که همه روابط نیاز به زمان دارند، چه با یک هیولا سر و کار داشته باشید چه با یک نوزاد!

شارلوت اُفسِی از نویسندگان شناخته شده حوزه کودک، در حال حاضر با همسر و دو فرزند کوچکش در لس‌آنجلس زندگی می‌کند. او امیدوار است که بتواند با نوشتن این داستان‌ها، کودکان را بخنداند، حس کنجکاوی آن‌ها را برانگیزد و دنیایی جادویی ایجاد کند تا خوانندگان کتاب‌هایش بارها و بارها به سراغ این داستان بروند.

ریا ژای تصویرگر این کتاب، در چین به دنیا آمد و بزرگ شد. او در آنجا اشتیاق زیادی به طراحی پیدا کرد و در حال حاضر در پکن زندگی می‌کند.

نازنین سودعلیزاده دارای کارشناسی ارشد و مسلط به زبان انگلیسی، ترجمه « چطور از دست یک هیولا خلاص شویم» را برعهده داشته است. از دیگر آثاری که او ترجمه آن را برعهده داشته می‌توان به کتاب «همه آدم‌ها زیبا هستند» اشاره کرد.

کتاب تصویری « چطور از دست یک هیولا خلاص شویم» به نویسندگی شارلوت افسی، تصویرگری ریا ژای و ترجمه نازنین سودعلیزاده، در 32 صفحه برای گروه سنی ب (سال‌های آغاز دبستان) در قطع وزیری توسط کتاب‌های زرافه (دپارتمان کودک و نوجوان انتشارات سیمای‌ شرق) منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب‌‌های زرافه با پخش مدادآبی به شماره 02188356436 تماس بگیرند. همچنین این انتشارات به جهت سهولت در دسترسی به آثار این نشر امکان دانلود کتاب‌های خود را به صورت الکترونیکی از طریق پلتفرم‌های کتابخوان فراهم کرده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://capf.ir/?p=1183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
برچسب ها