37

«تیپاکس» حامی «جشنواره فرفره» شد

  • کد خبر : 794
  • 29 دی 1399 - 16:06
«تیپاکس» حامی «جشنواره فرفره» شد
شرکت «تیپاکس» به عنوان بنیانگذار پست خصوصی ایران، در راستای پرداختن به مسئولیت‌های ‌اجتماعی خود در مواجهه با شیوع ویروس کرونا، حامی «جشنواره فرهنگی هنری فرفره» شد.

به گزارش دبیرخانه «جشنواره فرهنگی هنری فرفره»، هر سازمان در مواجهه با جامعه مسئولیتی بر عهده دارد. ماهیت مسئولیت اجتماعی در کمک ‌رساندن و ایفای نقش موثر نسبت به جامعه تعریف می‌شود و بهتر است تا سازمان‌ها، تخصص یا فعالیت خود را در راستای ایفای تعهدات اجتماعی به کار گیرند.

شرکت «تیپاکس»، با بیش از نیم‌قرن تجربه، در راستای اهداف و مسئولیت‌های اجتماعی و دغدغه خود در امر فرهنگ‌سازی و رشد کودکان، به عنوان اولین حامی «جشنواره فرهنگی هنری فرفره» بـا محوریـت موضوعــی «کــودکان و دوران کرونایــی»، اقدام به حمایت مادی و معنوی از این رویداد کرده است.

بـا شـیوع و گسترش ویـروس کرونـا در ایران و جهان سـبک زندگـی آحـاد بشـر تغییرات وسـیعی پیـدا کـرده است. در این میان با توجه به محدودیت‌هایی که این همه‌گیری در جوامع ایجاد کرده، کودکان و نوجوانان در فرآیند رشد و جامعه‌پذیری‌‎شان متحمل مشکلاتی شده‌اند. همین موضوع عاملی است تا جنبه‌هـای مثبـت و منفـی آن، در قالب‌‍‌های مختلـف هنـری و فرهنگـی در تاریـخ ثبـت و ضبـط شـود.

به همین منظور ماهنامـه «قلـک» بـا حـدود ۷ سـال تجربـه و تـلاش بـرای بهبـود سـبک زندگـی کـودکان اقدام به برگزاری جشنواره‌ای بـا محوریـت موضوعــی «کــودکان و دوران کرونایــی» در چهــار رشــته عکاســی، نقاشــی، شــعر و داســتان کرده است.

برای نیل به این مقصود حضور و حمایت مادی و معنوی موسسات، نهادها، شرکت‌ها و… از این رویداد می‌تواند قدمی موثر برای بهبود سبک زندگی، ایجاد انگیزه فعالیت‌ در دوران خانه‌نشینی و قرنطینه و جلوگیری از افسردگی و انزوا طلبی اعضای جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان شود.

شرکت تیپاکس، بزرگترین شرکت پست خصوصی ایران بوده که به پشتوانه اعتماد مردم، شکل گرفته است. تیپاکس در طی 60 سال سابقه کاری خود سعی داشته تا با بهره‌گیری از جدیین فناوری‌های مطرح شده در صنعت لجستیک، به انجام هرچه بهتر وظایف خود پرداخته و به‌عنوان سازمانی به‌روز و همراه با نوآوری، شناخته شود.

در شرکت «تیپاکس»، مسئولیت اجتماعی‌ به مجموعه‌ فعالیت‌هایی تلقی می‌شود که بستر آن فعالیت‌های انسان دوستانه، تابع ارزش‌های اخلاقی و اعتقادی، فرهنگی و ملی با احترام به انسان و محیط اطراف آن باشد. این نوع نگرش از گذشته تا به امروز بصورت نگاهی فراگیر و بعنوان شاخص ارزشی مهمی در «تیپاکس» شناخته می‌شود. نگرش تیپاکس در برخورد با موضوع مسئولیت‌اجتماعی دیدگاهی آینده‌نگر است و به همین منظور، حمایت از رویداد فرهنگی‌هنری «فرفره» با موضوعیت محوری«کودکان و دوران کرونایی» در راستای رسیدن به این مهم قرار گرفته است.

دبیرخانه جشنواره فرهنگی‌هنری فرفره

 

لینک کوتاه : https://capf.ir/?p=794

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
برچسب ها