30

اولین جشنواره فرهنگی‌هنری «فرفره» برگزار می‌شود

  • کد خبر : 662
  • 09 دی 1399 - 14:40
اولین جشنواره فرهنگی‌هنری «فرفره» برگزار می‌شود
اولین دوره جشنواره فرهنگی‌هنری «فرفره»، توسط ماهنامه «قلک» و با همکاری موسسات فرهنگی و اقتصادی با محوریت موضوعی «کودکان و دوران کرونایی» در دو بخش هنری و ادبی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی جشنواره فرفره، سیدغلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری این رویداد، درباره لزوم برگزاری این جشنواره بیان کرد: حدود یک سال از شیوع ویروس کرونا در جهان می‌گذرد. در این مدت تغییرات وسیعی در سبک زندگی بشر ایجاد شده و این تغییرات وسیع گذشته از آثار مخرب و زیان‌بارش، جنبه‌های مثبتی نیز به همراه داشته است که نباید از آن غافل ماند.

کاظمی دینان ادامه داد: با نگاهی به محیط اطراف‌مان می‌توان به وضوح مشاهده کرد، کودکان یکی از اقشاری هستند که از این تغییرات تاثیرات فراوانی متحمل شده‌اند. بر این اساس با توجه به اهمیت این دوران تاریخی و لزوم ثبت و ضبط اتفاقات و همچنین ایجاد انگیزه برای کودکان و نوجوانان تصمیم بر آن شد تا برخی از وجوه زندگی کودکان در دوران مواجهه و شیوع ویروس کرونا را در قالب فعالیت‌های ادبی و هنری به رقابت بگذاریم.

به گزارش روابط‌عمومی جشنواره فرهنگی هنری «فرفره» اولین دوره این رویداد فرهنگی با شعار محوری «کودکان و دوران کرونایی» توسط ماهنامه «قلک» و با همکاری سازمان‌ها و موسسات فرهنگی و اقتصادی برگزار خواهد شد.

بدین منظور از تمامی هنرمندان، اولیای تربیتی، مربیان، پژوهشگران و همچنین تمامی خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان بالای سه سال در هر سطح و حرفه‌ای دعوت می‌شود تا در این جشنواره شرکت کنند.

جشنواره فرهنگی‌هنری «فرفره» در دو بخش هنری: 1-عکاسی، 2-نقاشی و ادبی: 1-شعر، 2-داستان‌کوتاه برگزار خواهد شد.

داوری این دوره جشنواره را فریدون عموزاده خلیلی، معصومه یزدانی، علی خانجانی، علیرضا کریمی‌صارمی، زهرا موسوی و هدی حدادی بر عهده دارند.

همچنین سید غلامرضا کاظمی دینان(مشاور دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو)، محمود ترابیان(مدرس علوم‌ارتباطات)، محسن حموله(مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان) و بهنام تقی‌پور(مدیر مسئول ماهنامه قلک) اعضای شورای سیاست‌گذاری اولین جشنواره فرهنگی هنری «فرفره» را تشکیل می‌دهند.

همچنین داوری و اهدای جوایز به برگزیدگان این دوره پس از انتخاب هیئت داوران بر اساس رد‌ه‌بندی سنی مندرج در فراخوان صورت خواهد گرفت که شامل تندیس، لوح سپاس و جوایز نقدی خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این جشنواره به نشانی www.capf.ir مراجعه یا با دبیرخانه جشنواره به شماره تلفن 02188356120 تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://capf.ir/?p=662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
برچسب ها