44
حامیان فرفره، حامیان کودکان و دوران کرونایی

اعلام اسامی حامیان اولین جشنواره فرفره

  • کد خبر : 923
  • 06 اردیبهشت 1400 - 11:26
اعلام اسامی حامیان اولین جشنواره فرفره
اسامی نهادها و ارگان‌هایی که در برگزاری «جشنواره فرهنگی‌هنری فرفره؛ کودکان و دوران کرونایی» با دبیرخانه این رویداد همکاری دارند، اعلام شد.

به گزارش دبیرخانه اولین جشنواره فرهنگی‌هنری فرفره، نخستین دوره برگزاری این رویداد فرهنگی‌هنری با همراهی و همکاری نهادها و ارگان‌های مختلفی برگزار شده است.

هر نهاد، سازمان، ارگان و مقامی در مواجهه با جامعه مسئولیتی بر عهده دارد. ماهیت مسئولیت اجتماعی در کمک ‌رساندن و ایفای نقش موثر نسبت به جامعه تعریف می‌شود و بهتر است تا سازمان‌ها، تخصص یا فعالیت خود را در راستای ایفای تعهدات اجتماعی به کار گیرند.

بـا شـیوع و گسترش ویـروس کرونـا در ایران و جهان سـبک زندگـی آحـاد بشـر تغییرات وسـیعی پیـدا کـرده است. در این میان با توجه به محدودیت‌هایی که این همه‌گیری در جوامع ایجاد کرده، کودکان و نوجوانان در فرآیند رشد و جامعه‌پذیری‌‎شان متحمل مشکلاتی شده‌اند. همین موضوع عاملی است تا جنبه‌هـای مثبـت و منفـی آن، در قالب‌‍‌های مختلـف هنـری و فرهنگـی در تاریـخ ثبـت و ضبـط شـود.

به همین منظور ماهنامـه «قلـک» بـا حـدود ۷ سـال تجربـه و تـلاش بـرای بهبـود سـبک زندگـی کـودکان اقدام به برگزاری جشنواره‌ای بـا محوریـت موضوعــی «کــودکان و دوران کرونایــی» در چهــار رشــته عکاســی، نقاشــی، شــعر و داســتان کرده است.

برای نیل به این مقصود حضور و حمایت مادی و معنوی موسسات، نهادها، شرکت‌ها و… از این رویداد می‌تواند قدمی موثر برای بهبود سبک زندگی، ایجاد انگیزه فعالیت‌ در دوران خانه‌نشینی و قرنطینه و جلوگیری از افسردگی و انزوا طلبی اعضای جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان شود.

در ادامه نام حامیان این دوره جشنواره آورده شده است:

شرکت «تیپاکس»، بانک «کارآفرین»، بانک «سینا»، بانک «سامان» و شرکت «بیمه تعاون» در راستای پرداختن به مسئولیت‌های ‌اجتماعی خود در مواجهه با شیوع ویروس کرونا و همچنین اهمیت توجه به کودکان و نوجوانان با توجه تغییرات ایجاد شده در فرایند رشد، هویت‌پذیری و اجتماعی شدن، حمایت از این دوره جشنواره فرهنگی‌هنری فرفره برعهده داشته‌اند.

اولین جشنواره فرهنگی‌هنری فرفره با محوریت موضوعی کودکان و دوران کرونایی در چهار بخش داستان کوتاه، شعر، نقاشی و عکاسی در سطح کشوری برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://capf.ir/?p=923
  • نویسنده : دبیرخانه جشنواره
  • ارسال توسط :
  • منبع : دبیرخانه جشنواره فرفره
  • 1832 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
برچسب ها