36

آثار راه یافته به بخش رقابتی جشنواره فرفره اعلام شدند

  • کد خبر : 936
  • 19 اردیبهشت 1400 - 14:06
آثار راه یافته به بخش رقابتی جشنواره فرفره اعلام شدند
آثار راه‌یافته به بخش رقابتی «اولین جشنواره فرفره؛ کودکان و دوران کرونایی» در چهار بخش‌ عکاسی، نقاشی، شعر و داستان مشخص شدند.

به گزارش دبیرخانه جشنواره فرفره، آثار راه‌یافته به بخش رقابتی اولین «جشنواره فرهنگی‌هنری فرفره» از میان 423 اثر ارسالی در چهار بخش شعر، داستان‌کوتاه، نقاشی و عکاسی انتخاب شده‌اند.

بر این اساس هیئت انتخاب جشنواره با توجه به ارتباط آثار با موضوع محوری این دوره جشنواره که «کودکان و دوران کرونایی» است و هچنین سطح کیفی آثار ارسالی، از میان 423 اثر دریافت شده، به طور کلی 16 اثر در بخش شعر، 20 اثر در بخش داستان‌کوتاه، 42 ‌تک‌عکس و مجموعه عکس در بخش عکاسی و 41 اثر در بخش نقاشی را برای شرکت در بخص اصلی و رقابتی جشنواره برگزیده‌اند.

هیئت داوران این جشنواره متشکل از فریدون عموزاده خلیلی، معصومه یزدانی، علی خانجانی، علیرضا کریمی‌صارمی، زهرا موسوی و هدی حدادی پس از بررسی و ارزیابی این آثار در دو بخش رقابتی کودکان(3-18 سال) و بزرگسالان(18+) برگزیدگان نهایی را در خردادماه‌ اعلام خواهند کرد.

آثار انتخابی به تفکیک در بخش‌های مختلف این جشنواره بدین شرح است:

شعر بزرگسال 10 اثر، شعر کودکان 6 اثر

داستان کوتاه بزرگسال 10 اثر، داستان کوتاه کودک10 اثر

15 مجموعه عکس در بخش عکاسی بزرگسال، 27 مجموعه عکس در بخش عکاسی کودکان

9 اثر در بخش نقاشی خردسالان، 22 اثر در بخش نقاشی کودکان و 10 اثر در بخش نقاشی نوجوانان

جشنواره فرهنگی‌هنری فرفره در چهار بخش شعر، داستان‌کوتاه، نقاشی و عکاسی با محوریت موضوعی کودکان و دوران کرونایی با همکاری ماهنامه «قلک» و نهادهای اقتصادی و فرهنگی برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت جشنواره به نشانی www.capf.ir  مراجعه کرده یا با دبیرخانه به شماره 02188356120 تماس بگیرید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://capf.ir/?p=936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
برچسب ها